Czym jest Liga Innowacji?

współpraca

Liga Innowacji co roku zaskakuje swoich gości i zaraża dawką biznesowej wiedzy. Podpowiada różne punkty widzenia i wartości tworzące współczesny rynek. Ideą organizacji jest tworzenie relacji. Liga Innowacji daje polskim przedsiębiorcom możliwość nawiązania współpracy z firmami polskimi jak i europejskimi. Każda edycja odbywa się w innym mieście, aby wszyscy mieli możliwość wzięcia w niej udziału. Liga tworzy relacje z miastami, ludźmi i firmami. Nie ogranicza się do profesjonalistów. Stoi otworem i pragnie inicjować nowe znajomości. Jest rozwiązaniem dla osób początkujących, tych z większym doświadczeniem, a także dla gości, którzy dopiero planują biznes i szukają inspiracji. Liga Innowacji jest tą inspiracją i pomocną dłonią w tworzeniu modelu biznesowego – pomaga w jego rozwoju.

Jak to się odbywa?

Tworzenie relacji biznesowych podczas całego wydarzenia odbywa się podczas licznych konferencji, pojedynczych eventów i meet upów z wybranymi przedsiębiorstwami z różnych dziedzin biznesu. Co roku Liga Innowacji jest poświęcona innej tematyce i odbywa się w innym mieście. Zeszłoroczne edycje odbyły się już we Wrocławiu, Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i w Łodzi. Konferencja na rok 2020 będzie organizowana w Krakowie. Zmienność miejsc pozwala poznać odmienny rynek poszczególnego miejsca. Pomaga to odkryć ofertę biznesową danego miasta. W ciągu roku odbywają się także mniejsze spotkania, których organizatorem jest Liga Innowacji. Są one bardziej skonkretyzowane i trafiają do wybranych grup biznesowych, jednak wciąż każdy może wziąć w nich udział.

Liga Innowacji to świetna okazja, aby porozmawiać i wysłuchać doświadczonych przedsiębiorców, którzy są na rynku już od wielu lat. Podczas kongresu można spotkać doradców kariery, z którymi osoby zainteresowane mogą skonsultować swoje CV i ewentualne plany na biznes. Szereg warsztatów grupowych, jak i indywidualnych uczy pracy w grupie i daje wskazówki, jak być dobrym szefem. Co roku odbywają się warsztaty psychologiczne i marketingowe. Prelegenci opowiadają o kreowaniu wizerunku marki na rynku. Z każdą edycją można zapoznać się z coraz to nowszymi mediami i specjalistami od biznesu internetowego.

Liga Innowacji jest organizowana, aby uzmysłowić wszystkim, jak ważne są relacje w świecie przedsiębiorczym, a także sugeruje, że każdy może być rekinem biznesu. Prelegenci występujący na wydarzeniu są specjalistami w różnych dziedzinach. Zaczynając od mediów, marketingu, psychologii biznesu, kończąc na blogerach, autorach i youtuberach. Każda edycja zakończona jest uroczystą galą, podczas której przedsiębiorcy mają możliwość bliższego poznania. Wiele firm rozwinęło się, dzięki wsparciu Ligi Innowacji.